صخره مرجانی(1)

فولاد  معشوقه ای  مهربان  و طناز و سپاسگذار است  بسختی  فرم می گیرد ولی در نهایت وقتی خم شد و فرم تو را گرفت تا ابد پایدار می ماند  و به حالت قبل برنمی گردد . سالها  شغل من آهنگری بود و از روزگار نا راضی. شنیده بودم در استرلیا  این شغل در آمد  بسیار دارد و بازار کار فراوان . ماه ها  و سالها  به استرلیا فکر کردم. سرزمینی در ان سوی زمین  . در نیم کره جنوبی  با شرایطی عکس محل زندگی ما  با هزاران کیلومتر آب و اقیانوس بین اینجا و آنجا . جا گذاشتن تمامی داشته ها  و رفتن بسوی آینده ای  شاید روشن .
بلخره تصمیم خودم را گرفتم  مهاجرت غیر قانونی به استرالیا . در ابتدا باید به دبی می رفتم و بعد به اندونزی و سپس از طریق سفر دریایی  قاچاق خود را به جزیره کریسمس در اقیانوس هند که در مجاورت استرلیا است برسانم . روز مهاجرت فرارسید 

  با نوری شدید و کور کننده  و حرارتی بالای 3000 درجه سانتیگراد که منجر به ذوب و سیالیت و در نهایت جوش فلز سخت می شود بدون  ماسک جوشکاری  فقط شاهد نوری کور کننده و مضر هستی . ولی وقتی از پشت  ماسک نگاه می کنی  شاهد دنیایی پر جنب جوش هستی . لایه لایه فلزات  با شتاب ذوب می شوند  سریع  به روی هم می خوابند و فرم می گیرند . تو گویی  از خدایشان  الهام گرفته  و رسالت مقدس خود را به سر انجام می رسانند . حرفه ام  آهنگری و جوشکاری بود و با انبر و الکترود جوش  باله اجرا می کردم . دستم  می رقصید  نرم و روان  با حرکت متناوب  انبر جوش را  مانند یک خطا ط  حرکت می دادم و در پایان لایه های فلز مانند صدها  چشم  تحسین گر من را می نگریستند و سرباره  جوش مانند دم عقرب  به بالا خم می شد .

 

ادامه دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رمان ایرانی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 دی 1395برچسب:, | 15:48 | نویسنده : محمد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود